Mualla Akçadağ profil resmi
Mualla Akçadağ Dr. Öğr. Üyesi CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Yayın 9 Hakemlik 3
9 Yayın
3 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Endüstriyel Pazarlama Hizmet Pazarlaması Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Araştırma Metodolojisi Reklam Satış Yönetimi Uluslararası Pazarlama Girişimcilik

Kurum

CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

6

1422

0

2

7735

0

1

1044

Pazarlamada Marka Yönetimi Üzerine Literatür Taraması
Yazarlar: Mualla Akçadağ , Zerrin Işıksal
DOI: 10.54089/ecider.995824
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 990

0

1

990

0

1

158

Yayınlar

1

158

6

1422

Pazarlamada Marka Yönetimi Üzerine Literatür Taraması
Yazarlar: Mualla Akçadağ , Zerrin Işıksal
DOI: 10.54089/ecider.995824
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 990

1

990

MAĞAZA YÖNETİCİLERİNİN YEŞİL PAZARLAMA KARMASINA YÖNELİK TUTUMLARININ BELİRLENMESİ: KOCAELİ ALIŞVERİŞ MERKEZİ UYGULAMASI
Yazarlar: Mualla Akcadag , Omer Ellibes
Yayın Bilgisi: 2020 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2020.1249
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 555

0

555

1

1044

2

7735

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.