avatar
Seraceddin Levent Zorluoğlu Doç. Dr. Süleyman Demirel Üniversitesi
Yayın 24 Hakemlik 26 CrossRef Atıf 55 TR Dizin Atıf 6
24 Yayın
26 Hakemlik
55 CrossRef Atıf
6 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Kimya Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Görme Engelli Eğitimi

Kurum

Süleyman Demirel Üniversitesi

Popüler Yayınları

7

2

1998

0

1

584

0

1

929

Yayınlar

1

452

0

520

Eğitimde Nöromitler
Yayın Bilgisi: 2023 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1256588
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 605

1

605

1

929

0

757

1

584

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Fen Eğitimi: Uygulamalı Etkinlik Analizi
DOI: 10.14686/buefad.627796
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1208

0

1208

0

3618

Opinions of Science Teachers about the Assessment of Talented Students in Science and Arts Centers
Yazarlar: Seraceddin Levent Zorluoğlu , Yasemin Çetin, Aybüke Aşık, Zeynep Nur Gündüz, Hüseyin Mertol
Yayın Bilgisi: 2020 , Talent
DOI: 10.46893/talent.758691
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 566

0

566

0

3196

2

1998

Eğitsel Oyuncak ve Eğitsel Oyun İçerikli Araştırmalardaki Eğilimler: İçerik Analizi
Yazarlar: Seraceddin Levent Zorluoğlu , Burcu Çakır Elbir
Yayın Bilgisi: 2019 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.420203
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3313

0

3313

0

1659

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğrenmelerini Destekleyici İhtiyaçlar
DOI: 10.24315/trkefd.279369
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10379

1

10379

Yayınlar

1

1

340

6

0

895

Opinions of Science Teachers about the Assessment of Talented Students in Science and Arts Centers
Yazarlar: Seraceddin Levent Zorluoğlu , Yasemin Çetin, Aybüke Aşık, Zeynep Nur Gündüz, Hüseyin Mertol
Yayın Bilgisi: 2020 , Talent
DOI: 10.46893/talent.758691
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 566

2

0

566

6

0

3196

7

2

1998

Eğitsel Oyuncak ve Eğitsel Oyun İçerikli Araştırmalardaki Eğilimler: İçerik Analizi
Yazarlar: Seraceddin Levent Zorluoğlu , Burcu Çakır Elbir
Yayın Bilgisi: 2019 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.420203
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3313

3

0

3313

8

0

1659

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğrenmelerini Destekleyici İhtiyaçlar
DOI: 10.24315/trkefd.279369
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10379

9

1

10379

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.