Dr. Öğr. Üyesi Tuğçe ÜNER
Tuğçe ÜNER, Kastamonu’da doğmuştur. Lisans eğitimini Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme alanında, yüksek lisans eğitimini Dokuz Eylül Üniversitesi SBE, Pazarlama alanında tamamlamıştır. Gazi Üniversitesi SBE İşletme Anabilim Dalında yazdığı “Toplumsal Pazarlama Kavramı ve Ölçek Geliştirme Çalışması: Turizm Sektörü Uygulaması” başlıklı teziyle doktor unvanını almıştır. BMC San. ve Tic. A.Ş.-İzmir’de Bütçe ve Mali Kontrol uzmanı olarak 3 yıl; Sinop Üniversitesi Üretim Yönetimi ve Pazarlama ABD İşletme bölümünde 3 yıl çalışmıştır. 2013 yılından bu yana Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi İş Güvenliği bölümünde çalışmaktadır. University of South Florida-Amerika Birleşik Devletleri’nde doktora sonrası araştırmacı olarak görev yapmaktadır. Üner’in çalışma alanları hizmet pazarlaması, turizm pazarlaması ve sürdürülebilir pazarlamadır. Ek olarak etkinlik pazarlaması, müşteri ilişkileri yönetimi ve tüketici davranışları konularında da çalışmaları bulunmaktadır